HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

A BÉLYEG LEKERÜLT

2015.07.30. 12:10

szerző: RUZSA_VIKTOR

Csaknem 13 év, több, mint 200 adás, több, mint 500 riportalany. Ez a Civil rádió „Filagória – A védett közösségi tér” című műsorának mérlege eddig, 2015. július 29-éig.

 

Annak érdekében, hogy még hallgathatóbbá váljunk, Rádiónk arculata hamarosan megújul. Az eddigi kétheti műsorstruktúra helyett fokozatosan áttérünk a heti műsorstruktúrára. A Civil rádiózásért Alapítvány Kuratóriumának döntése, illetve a Kuratórium és az én közös megegyezésem alapján „Filagória” című műsorunk is megújul, 2015. szeptemberétől. Ez azt jelenti, hogy augusztusban még két adás lesz az eddig megszokott módon és időpontban, 12-én és 26-án szerdán este 20 órakor. Ezt követően a műsor átkerül a péntek 13 – 14 óra között hallható „Handycap” műsorsávba, szerdán esténként pedig a rádió egy új műsort sugároz majd. Köszönet görög Máriának, a Rádió Kuratóriuma elnökének azért, hogy amikor július 29-én szerdán este külön egyeztetett velem az új műsorstruktúrával kapcsolatban, és jelezte a Rádió vezetésének azon szándékát, hogy érdemes lenne egyesíteni „Filagória” és „Handycap” című műsorunk az időnkénti átfedések, hasonlóság miatt, megkérdezte tőlem, hogy melyik műsorcímet tartanám meg a péntekenként 13 órától hallható új műsor számára. Számomra nem volt kérdés, hogy a „Filagória” címet szeretném megtartani, mivel ez a cím, „a védett közösségi tér” áll legközelebb műsoraim szellemiségéhez, és már régóta gondolkodtam azon, hogy tulajdonképpen jó lenne, ha lekerülne rólam az a bélyeg, hogy „handycap-es” műsorokat készítek, mivel az én műsoraimban már rég nem csak esélyegyenlőségi-, fogyatékosügyi témák kerülnek feldolgozásra. Sőt, éppen emiatt vállaltam el a „117 perc” című magazinunkban való munkát is. A Kuratórium ezt követően megtartotta soron következő ülését. Az ülés elején napirend előtt elfogadták egyeztetésünk eredményét, illetve azt, hogy augusztusra kérek egy hónap haladékot, hogy fel tudjak készülni az átállásra, illetve, hogy tudjam jelezni Hallgatóink és riportalanyaink, partnereink felé a változást.

 

Nem felejtem el, hogy valamikor 2004. februárjában „Filagória” című műsorunkban mutatkoztam be a Civil rádióban, akkor még telefonon, mint interjúalany. Ennek köszönhetem, hogy elindult valami, hogy elkezdtem dolgozni a Civil rádióban. Mindmáig köszönettel tartozom ezért a műsor két akkori felelős szerkesztőjének és műsorvezetőjének, Kovács Editnek és Péterfi Ferencnek. Nem felejtem el, hogy 2006. februárjában szabad kezet kaptam, és az akkor még félórás műsorokat attól kezdve egyedül készíthettem. Büszke vagyok arra, hogy az én műsorvezetésem alatt vált egy órássá a műsor, 2008. novemberében. Nem csak e műsornak, de nagyrészt ennek, illetve az ebben való munkámnak köszönhetően lettem a 2008. év Civil rádiósa. Büszke vagyok arra, hogy Magyarországon ebben a műsorban sikerült bemutatnunk valamennyi Pannon Példakép Díjazottat, illetve kezdtem el bemutatni a Vodafone Magyarország Alapítvány Főállású Angyalait, vagy a Mozdulj Közhasznú Egyesület tevékenységét, emellett pedig számtalan jótékonysági rendezvényt, esélyegyenlőségi programot. Nem felejtem el, hogy 2004. februárjában bekerültem akkor Horváth László által vezetett „Handycap” című műsorunkba, ahol rengeteg gyakorlati tapasztalatot szerezhettem, ezért köszönettel tartozom Lacinak. Egyeztetésünk végén azzal álltam fel, és azt ígértem Görög Máriának, hogy igyekszem ehhez méltó módon folytatni a műsort, és köszönöm, hogy a rádió – ahogy fentiekből kiderült – számol velem a továbbiakban is.

 

Műsorunkban tehát folytatom a megkezdett utat. Azon riportalanyaink, partnereink, pl. a Vakok és Gyengénlátók Hermina Egyesülete, vagy az Oltalom Karitatív Egyesület és az általa kiadott Csillagszálló Kulturális Utcalap, vagy akár a Mozdulj Közhasznú Egyesület körüli eseményeket továbbra is figyelemmel kísérjük.

 

Hamarosan tehát jön a megújulás! Köszönet mindenkinek, aki hallgat és támogat minket.

 

 

  1. július 30.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr917665398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása