HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

ÉVADZÁRÓ KERTI PARTY

2013.06.09. 23:51

szerző: RUZSA_VIKTOR

Az idei év rosszul indult - már ami az időjárást illeti. Csapadékos, hosszan elhúzódó, kemény, fagyos tél, melyet esős, árvizes tavasz követett. Ezen a héten rekord nagyságú árhullám érte el Közép-Európát és Hazánkat, a Dunán. A hét közepén a Dunán levonuló árhullám elérte a szlovák-magyar határt. Pénteken Győrújfalu lakosságát kitelepítették. Eredetileg Győrújbarátra szállították a lakosság nagy részét, ám akinek volt lehetősége, illetve aki úgy döntött, az rokonaihoz utazott más településekre. Itt Budapesten most éjfél után érkezik az árhullám, az előrejelzések szerint a Duna várhatóan 895 centiméteren tetőzik majd.


Azonban ez - bár a helyzet szomorú - senki kedvét nem szegte abban, hogy velünk tartson egy kis szokásos évadzáró kerti party-ra, már ami Kollégáim illeti. Pogány György, Rádiónk főszerkesztője évről-évre, hagyományosan, meghívja a mi kis csapatunk hozzájuk, a Savoya Parkban lévő kertjükbe. Rendszerint - ma sem volt ez másképp - 25-30 ember szokott összejönni ott, egy kötetlen bográcsozásra, marhapörköltre, mellé túrós csusza, jó házi pálinka, finom borok, házi sütemények - na és persze egy kötetlen baráti beszélgetésre. Én délelőtt tíz óra után indultam el itthonról a 7-es autóbusszal, majd nem sokkal tizenegy után, mikor odaértem a busz Savoya parki végállomásához, hívtam Gyurit, aki kijött elém a buszvégállomásra. 12 után érkeztek a többiek is. Aztán volt, aki nem maradt sokáig, volt olyan is, aki később érkezett. Mindenesetre a tűz már meg volt rakva, mire én odaértem, úgyhogy nekem már csak a kevergetés jutott.

Délután amolyan kibővített szerkesztőségi megbeszélést tartottunk, de leginkább nem szakmáztunk, hanem sokkal inkább baráti beszélgetéseket folytattunk egymással. A korábbi esőzés nyomai jól érzékelhetők voltak, leginkább abból, hogy a kerti padok, melyeken ültünk, időnként süllyedni kezdtek a laza talajban, mivel a kert tele van apró töltésekkel, lépcsőzetes elrendezésű. Szerencsére azonban ez sem szegte kedvünket, remek hangulatú volt a délután is.

Este fél kilenc után kezdett sötétedni, mivel az év ezen időszakában a leghosszabb a nappal. Néhány kollégával együtt indultunk el a 47-es villamos végállomása felé, azonban a villamosra már egymagam szálltam fel, mert a többiek másfelé mentek. Nem sokkal fél tíz előtt már itthon voltam - még egy gyors telefon Gyurinak, hogy minden  rendben van, hazaértem, és hogy nagyon köszönjük a meghívást, a szíves vendéglátást...



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr975353229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása