HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

MÁJUS 1-E

2013.05.02. 09:44

szerző: RUZSA_VIKTOR

Idén korán kezdődött a nyár, tavasz pedig szinte egyáltalán nem is volt.


Évek óta hagyomány, hogy május 1-én a városligeti Vakok Kertjében  rendezzük majálisunkat, melyet ezúttal is Farkas Péter barátom és felesége, Fabók Judit szervezett. Mindeközben nagy megtiszteltetés ért engem, és velem együtt néhány szerencsés sorstársam, barátom. A Mozdulj Egyesület idén is megrendezi tavaszi művészeti gálaműsorát, mely május 5-én este az Aranytíz Művelődési Központban kerül megrendezésre. Még kedden este kaptam egy emailt az Egyesület vezetőjétől, Dr. Tálos Marianntól,  hogy felajánlanak néhány tiszteletjegyet nekem és néhány barátomnak, akiket érdekel e rendezvény. Válaszemailben megköszöntem felajánlását, és felajánlottam, hogy csütörtök délután készítek vele egy rövid telefoninterjút, melyet a Civil Rádió hétköznapi programajánlóiban le is tudunk adni.  Mariann erre válaszul szerda reggel kilenc óra körül felhívott, hogy megbeszéljük, mikor, hol tudom átvenni a tiszteletjegyeket. Én pedig úgy gondoltam, miért ne köthetnénk össze a kellemest a hasznossal, és ha már mi délután úgyis a Vakok Kertjében leszünk, akkor miért ne találkozhatnánk ott? Legalább megnézi a Kertet, hátha kedvet kap ahhoz, hogy legközelebb ő is csatlakozzon társaságunkhoz.  Judit korábban jelezte, hogy a klubdélután délután 14 órakor kezdődik, Mariann viszont csak délután 17 órára tudta ígérni, hogy odaér.

Klubdélutánunk 14 órakor a Szarkaláb Lite formáció rövid fellépésével kezdődött. Lite azért, mert az eredetileg öttagú formáció ezúttal három taggal, Geszti Eszterrel, Kanalas Gyulával és a zenekarvezető Nagy Józseffel képviseltette magát. A háttérből beszűrődő, környékbeli rendezvények hangja, hangulata és a mi csaknem ötven fős lelkes közönségünk bizonyítéka volt a remek hangulatnak. A koncertről Józsi engedélyével felvételt is készíthettem, melyet itt most az is meghallgathat, aki nem tudott eljönni, vagy aki szeretné újra felidézni a remek koncert pillanatait.  

A koncertet kővetően karaoke, tánc következett. Nem sokkal 17 óra után megérkezett Mariann, akivel egy villáminterjút  is készítettem, melyben igyekeztünk kedvet csinálni a Hallgatóságnak a május 5-i vasárnapi gálaműsorhoz.  Nagyon jól érezte magát, és tetszett neki a Kert és a társaság. Megígérte, hogy amikor tud, eljön.

Ugyan a Kert 18 órakor bezárt, így el kellett jönnünk, azonban kilencen még átmentünk egy - a Korong utca-Amerikai út sarkán lévő vendéglőbe, ahol zárásig, este tízig maradtunk, majd utána együtt indultunk egy darabon, majd mindenki elindult haza.



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr285260996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása