HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

ÚJJÁSZÜLETÉS

2013.02.13. 23:31

szerző: RUZSA_VIKTOR

Ezen a hétem sem unatkozunk a Civil Rádióban, meg amúgy sem.

 

E hét szombaton, február 16-án nagyszabású  koncert lesz a Fonóban, Herczku Ági, Nikla Parov és A Banda (egy nyolc tagú zenekar) lép fel, és ad egy jórészt lemezbemutató koncertet. Mivel a Fonó Budai Zeneház ad otthont Rádiónknak, és a Civil Rádió alapvetően nyitott a nép- és világzenei műfajokra, így természetes volt, hogy koncertajánlót készítünk. Jómagam vállaltam e megtisztelő feladatot, kedden délután telefoninterjút készítettem Nikola Parovval, aki készségesen mesélt az e hét szombati koncert anyagáról.

 

Alig, hogy végeztem az interjúval, és a Facebook-ra kiírtam a koncertajánlót, amely az interjú formájában e hét csütörtöki és péntek délutáni programajánlónkban hallható majd, Édesanyám írt, és újságolta a nagy örömhírt, miszerint Péter unokaöcséméknek – akik három éve Finnországban élnek – megszületett kisfiuk, Ádám, három kiló nyolcvan dekával, egészségesen. A nagy örömhír olvastán persze, hoy könnyebben ment a munka (na nem, mintha nehezen menne, ha rádiózásról van szó), de mégis… Valahogy úgy éreztem,  madarat lehetne fogatni velem. Így készítettem el mai „Fillagória” című műsorunk, vagyis a Weszely Ernővel   rögzítet riportot, benne jónéhány érdekes koncertfelvétellel, zeével.

 

Február 13-i „Fillagória – A védett közösségi tér” című műsorunk itt hallható. Ernőről már korábban meséltem, most itt hanban is meggyőződhette arról – kdves Olvasók – ami leírtam.

 

 

 

 

Épp műsorunk alatt is lázasan dolgoztunk, újabb ülést tartott Rádiónk Marketing csoportja. Hamarosa beérik projectünk, még eg rövi bemutaást, műsorlírástkell elküldenem a Creative Selector tulajdonosának, Szarvas Olivér Úrna. Emelett számtalan ötlet is napvilágot látott, többek között új  Szeméyi Jöedelemdó 1 % -os kmpány-szpotot  is elkezdtünk gyártani. Mindemellett kitaláltuk, hogy mostantól a műsorainkban mgszólaó közimert emberkkel i rögzítünk négy-öt modatot arl, hog ők miért szeretik a Civil Rádiót. Épp Nikola Parov és együttese is a Fonóban volt, épp próbáltk, így őt i behvtuk a túióba – örmml jött i,  szmomra megtizteő ol, hgy imár személyesen is taálkozhattam vele.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr295079475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása