HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

REÁL MARGIT

2012.11.22. 02:23

szerző: RUZSA_VIKTOR

Az elmúlt    két nap zsúfolásig tele volt – szerencsére. Nem unatkoztam.

 

 

 

A Kormorán Memory Band ezúttal e hét szerdán, november 21-én rendezte szokásos havi klubtalálkozóját a Backstage Pubban, s mivel az előző alkalommal nem tudtam elmenni, tehát az októberi találkozó és koncert számomra  kimaradt, így nagyon hiányoztak a Barátok. Ezért - mivel minden második szerdán este adásban vagyok -    szándékosan úgy szerveztem a programom, hogy e hét szerda esti „Fillagória” című műsorunk előre felveszem. Érdemes is volt előre rögzíteni, mivel két kedves vendég érkezett hozzám a stúdióba – nyílván nekik is könnyebbség volt, hogy nem egy viszonylag késői,  este nyolc órás időben kellett bejönni, és bent tölteni egy órát, hanem előző nap, tehát kedden délután négy után jöttek. Ők pedig Tallér Edina és Bogdán János, művésznevén Amigó, író voltak. Mindketten régóta foglalkoznak írással, Edina a Csillagszálló Kulturális Utcalap 2012. őszi, „Üzenet” című lapszámában publikált, Amigó  pedig   e lapszám illusztrátoraként kapott meghívást, noha maga is foglalkozik írással, egész pontosan  rajzos naplójegyzetek írásával, mivel  fiatal korában keramikusként végzett, és régóta vonzódik a grafikák iránt. Mindketten  felolvastak egyet-egyet saját kedvenc írásaik közül, majd interjút is adtak Rádiónknak, melyekből egy szépirodalmi estet állítottunk össze, melyet e hét szerda este hallhattak Hallgatóink - most pedig, aki akkor lemaradt róla, vagy szeretné újra meghallgatni, itt megteheti.

 

Kedden délután, nem sokkal négy után érkeztem meg a stúdióba, öt után végeztünk a felvételekkel, majd utána következett az utómunka, mellyel este kilencre végeztem. Ezt követően  a 2-es stúdió magányából előbújva hazajöttem, nyugtázva, hogy így – mivel be van fejezve a remekmű –  szerda estére szabaddá tettem magam, tehát irány a Backstage Pub!

 

 

Ezen a klubtalálkozón sok meglepetés volt. E klubtalálkozó különleges esemény volt a Zenekar életében,  ugyanis a Zenekar frontembere, énekes-basszusgitárosa, Margit József elkészítette élete első szólóalbumát, melyen főképp a Kormorán Memory Band gitárosa, Jenei Szilveszter volt segítségére, mint zeneszerző, közreműködő, és mint kiadó is. A koncerten Józsi hat dalt mutatott be nekünk,  majd a koncert végén volt lehetőségünk vásárolni az új albumból, melyen egyik Rajongótársunk, Barátunk, Molnár Angéla is közreműködött, mint fuvolista.  Az este nyolckor kezdődött, s nagyjából  három órán át tartó buli igazán remek volt,  csaknem ötvenen lehettünk, ami egy igazán színvonalas és szép lélekszámú klubnak nevezhető. Az est végén Józsi kihirdette a következő találkozó időpontját is, mely 2012. december 12-e, tehát három hét múlva szerda lesz.

 

Este  11 után siettem, hogy még elérjem az utolsó metrót a Hősök terén, majd   a Deák tőrrél 23:35-kor induló csatlakozást, illetve, hogy mihamarabb hazaérjek, hogy még a nap végén legalább egyszer végighallgathassam Margit Józsi vadonatúj, „Reál Margit” című albumát, melyért ezúton is  köszönet.

 

 

 

 

Címkék: nap e koncert és hét november s volt mivel elmenni két találkozó kimaradt előző szokásos havi elmúlt számomra tele tehát tudtam ezúttal rendezte szerdán alkalommal októberi A Band Backstage Nem Kormorán zsúfolásig szerencsére. unatkoztam. Memory 21-én klubtalálkozóját Pubban

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr834919295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása