HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

25 ÉV

2012.08.05. 01:17

szerző: RUZSA_VIKTOR

Nyár derekán  vagyunk. Ilyenkor augusztus elején mindig nagyon meleg van, most is rendkívüli meleg, nyári időjárás uralkodik, napközben csaknem 35 fok, este is alig hül 20 fok alá. A teliholdas, csillagos derült égbolt kellemes, a  Nap már-már éget, így  napközben érdemes inkább vagy a vízpartot, vagy egy strandot választani – de  akinek erre nincs lehetősége, érdemes egy hűvös szobában tölteni a napot.

 

Én is így tettem, amikoris e hét végén, szombaton apai Nagymamámat látogattam meg, aki még hét elején hívott meg egy kellemes ebédre. Igaz, ezúttal nem ő készítette, hanem egy szemközti kínai étterembe hívott meg ebédelni. Míg ő szecsuánés csírkét evett kisadag burgonyával, addig én egy nagyadag burgonyát ettem fokhagymás csípős csirkével. Ebéd után odafent nem hiányozhatott a desszert sem, Nagymamám igazi házi készítésű gyümölcsfagylalttal kedveskedett.  Kellemesen töltöttük a napot, ahogy ilyenkor lenni szokott, jót beszélgettünk, Mami (mert hogy mi csak így hívjuk őt) mindig szívesen mesél régi dolgokról, olykor-olykor olyanokat is elmesél, amelyeket előző alkalmak valamelyikén is.

 

 

 

Délután    fél négyig voltam ott, mert késő délutánra és estére  a Farkas  Teaházba voltam hivatalos – mivel mostmár harmadik éve, hogy minden hónap első szombatján zárkörű klubot rendeznek meg a Sorstársaknak, Barátoknak. Most sem volt e zmásképp. Mindemellett Judit névnapja is volt, így Péter feleségét is felköszöntöttük – azonban az ünneplésnek ezúttal más aproopója is volt. Sőt, inkább más apropója volt, mégpedig nem más, mint Péterék augusztus 1-én lévő 25. házassági évfordulója – mint ez később kiderült számunkra. Nem voltunk sokan, összesen heten (mint a gonoszok, ahogy mondani szoktuk), ám  remekül éreztük magunkat. A remek hangulatú beszélgetést és iszogatást (jómagam egy üveg sörrel, két pohár whiskey-vel és három pohár pezsgővel oltottam szomjam, mindezt persze csaknem hat óra leforgása alatt) karaoke-val tetéztük, majd  nem sokkal este 11 előtt indultunk el hazafelé, hogy elérjük az utolsó metrót, illetve ki-ki még az ahhoz  csatlakozó utolsó buszt.  Potban éjfélkor értem haza a teliholdas éjszakában.

 

Igazán  irigylésre méltó ez a szép évforduló – szeretettel gratulálok Nektek, kedves Péter Barátom!  Még legalább ugyanennyit kívánunk mindnyájan,  és jó egészséget!

 

 

 

Címkék: Címkék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr794696151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása