HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

Az idei tavasz talán még kicsit várat magára.

A március 15-i hosszú hétvégén már úgy tűnt, vége az idei télnek - azonban a Húsvét hétvége meghozta a nem várt lehűlést, néhol havas esőt, máshol esőt, széllel. A viharos időjárás azonban mit sem változtatott a családunkban uralkodó emelkedett hangulaton, amelyben telt  az idei Húsvét hétvége első két napja.

Április 7-én  szombaton délelőtt fél tízkor Édesanyámmal találkoztam a 2-es metró Örs vezér téri végállomásánál, ahonnan egy 9:45-kor induló busszal anyai Nagyszüleimhez utaztunk Gyömrőre. Nagymamámék immár szinte napra pontosan 9 éve élnek ott a Harmónia Idősek Házában - remek körülmények között, biztonságban, hol mindent megkapnak, ami nyugodt életükhöz szükséges.  Az időjárástól függetlenül mindíg töltünk egy-két órát az Intézmény parkjában, főleg kutyasétáltatás címén - most sem történt ez másképp. Nem sokkal 11 előtt értünk oda, mivel az autóbuszút rendszerint 40-45 perc (ha épp nem kapunk sorompót a gyömrői vasútállomáson - ezúttal nem kaptunk), majd a gyömrői Református templomnál lévő buszmegállótól nagyjából 10 perc gyalogséta szükséges. 12 után finom ebéd következett, gyümölcsleves, rántott tonhal rizzsel. Nagymamámék asztaláról nem hiányozhatott a finom vörösbor, és - bár a hagyományok szerint locsolkodni Húsvét hétfőjén szokás - mivel mi most találkoztunk Nagymamámékkal, nem marahatott el a locsolkodás sem. Ezt követőn rövid séta a parkban, visszafelé pedig apai Nagymamám szintén ott lakó nővérét, Zsuzsit látogattam meg - nem csak Húsvét alkalmából.  Egy este 17:30-kor érkező busszal jöttünk haza Budapestre.

Ma pedig Édesapámékat látogattam meg Tápiószecsőn. A mai nap a tegnapihoz hasonlóképp remekül telt, a mai ebéd májgombócleves volt csirkepörkölttel.

Mindenkinek mindent nagyon köszönök, és engedjétek meg, hogy Mindnyájatoknak békés, áldott Húsvétot kívánjak nagy szeretettel!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.