HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

Ezen a héten délelőttös vagyok telefonos munkahelyemen, mint minden páros héten, amikor szerdán esténként "Fillagória" című műsorunk készítem - az esetek nagyrészében élőben. Most, ezen a héten egészen biztosan így lesz.

 

Mikor kiléptem munkahelyem ajtaján, jó szokásomhoz híven bekapcsoltam mobiltelefonom, gondolván, hátha érkezett egy-egy fontos üzenet. És igen, érkezett, méghozzá egy megtisztelő, bár nem éppen vidám eseménnyel kapcsolatos felkérés. A Budapesti Macskatartók Egyesülete e hét szombaton, október 1-én jótékonysági rendezvényt és vásárt szervez a Ferencvárosi Művelődési Központban. Ezzel kapcsolatban keresett az Egyesület Elnöke, Dr. Tóth Lászlóné, aki azzal a kéréssel fordult hozzám, és rajtam keresztül a Civil Rádióhoz, hogy lehetőségeinkhez mérten minél többször adjunk hírt e közelgő eseményről. Én azonnal visszahívtam, ahogy meghallgattam a Hangpostán hagyott üzenetét, és megígértem, mindent elkövetünk az ügy érdekében. Elsőként: meghívtam holnap esti "Fillagória" című műsorunkba, melynek második részében vele, és egy általa hívott munkatársával beszélgetek majd a szombati eseményről. A műsor első részében egy telefoninterjút készítünk a Vodafone Magyarország Alapítvány által meghírdetett "Többet Érsz" program keretében létrejött "Főállású Angyal" Project idei nyerteseit bemutató sorozatunk keretében, a sorozat utolsó adásában az idei év egyik nyertesével, Anu Pappné Melindával, a "Motorosok a Gyermekekért" Alapítvány vezetőjével, aki munkatársaival a Hajdú-Bihar Megyében élő állami gondozott fiataloknak szervez alap képzéseket, melyek segítségével igyekeznek az önálló életre nevelni őket. Hogy hogyan is történik mindez? Erről beszélgetünk majd a műsor első részében. Dr. Tóth Lászlóné Elnök Asszony pedig örömmel fogadta meghívásom, hogy a műsor második részében lehetőségük legyen felhívni Hallgatóink figyelmét a szombati eseményre.

 

 

Este pedig egy újabb érdekes eseménynek lehettem részese. A "Csillagszálló" Kultúrális Utcalap újabb, 2011. őszi számának lapbemutatóján, melynek ezúttal a VIII. kerületi Roham Kávéház adott otthont. A mostani lapszám címe: Mosoly. Ez ihlette a lap főszerkesztője, Pálfi Anna által a lapbemutatónak adott címet: "Mosolyfakasztó - mosolyfagyasztó" - mert hogy a lapban nem csak vidám, derűs történetek olvashatók. Hogy pontosan mi is történt az eseményen? Miről is beszélgettek az eseményen összehívott kerekasztalbeszélgetés résztvevői: Áfra János költő és Fenyő D. György esztéta, irodalomtörténész, tanár, aki tavasszal vendége is volt "Fillagória" című műsorunknak - erről hamarosan itt hallhattok. Mindenesetre a közel másfél órás lapbemutató után ma is felejthetetlen élményekkel gazdagodva, és természetesen mosollyal arcunkon indulhattunk haza.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr93261522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása