HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

HÚSVÉT ÜNNEPÉN

2011.04.25. 23:50

szerző: RUZSA_VIKTOR

Az idei Húsvét április 24-ére és 25-ére esett, az utóbbi évtizedek legkésőbbi időpontja ez, 1943-ban volt utoljára ilyen késői időpontban. Április utolsó hetében járunk, az időjárás meglehetősen változékony, szeszélyes, sok helyen ma is esett az eső. Mozgalmas hosszú hétvége volt, főleg, mert nálunk az ünnep már szombaton  elkezdődött. Végre találkoztam Kata hugommal, sőt, nem csak, hogy találkoztunk, hanem szinte egy egész napot töltöttünk együtt. Mivel családunk elég nagy, én már a múlt héten vasárnap elkezdtem az ilyenkor szokásos családlátogatást azzal, hogy még az esti Fonós koncert előtt apai Nagymamámnál voltam. Most szombaton pedig másik nagyszüleimhez mentünk, Hugommal együtt, majd délután még hozzám, majd este Kasza Tibi szóló koncertjére az Old Man's Pubba, ahol - ahogy minden alkalommal lenni szokott - Tibi és együttese most is telltház előtt játszott. Kata hugom ritkán jut el ilyen koncertekre, most viszont szerencsére neki is megadatott ez a remek  lehetőség, jól is érezte magát. Tibi az idén főképp szólóban koncertezik, de azért most sem maradtak el a legnépszerűbb Crystal-slágerek sem, amelyeket ezúttal nem duettben, hanem egyedül adott elő. Az este fél kilenctől kb. háromnegyed tizenegyig tartó programot követően még egy gyors baráti kézfogásra, és egy Katával közös kép készítésére is maradt lehetőség, ráadásul ezen az estén ismét szert tettem egy újabb ismeretségre, egy kedves lánnyal, Krisztával találkoztam, aki a közös képet készítette.

Már jóelőre megbeszéltük Katával, hogy miután a koncertnek elég későn lesz vége, én pedig gyalog öt utcányira lakom a helytől, jobb, ha nálam alszik, és nem vág neki a pesti éjszakának, így vasárnap reggel együtt indultunk el itthonról, ő apai Nagymamámhoz, én pedig Édesanyámékhoz mentem, ott töltöttem  Húsvét vasárnapját, a mai nap pedig az itthoni pihenésé volt, mivel az elkövetkezendő napok ismét mozgalmasak lesznek, munkával tellnek majd. 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr582855310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása