HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

"TRAMBULIN"

2010.11.25. 20:26

szerző: RUZSA_VIKTOR

E hét szerda - igazán húzós nap volt.

 

Délelőtt 8-tól 14-ig dolgoztam telefonos munkahelyemen. Majd utána Édesanyámhoz mentem, mivel  meglepett engem egy pár téli cipővel, de mivel nem volt biztos benne, hogy jó-e, hogy még időben felpróbálhassam, hogy szükség esetén vissza lehessen cserélni, még hétfőn délután megbeszéltük, hogy valamelyik nap átmegyek hozzá. Mielőtt este a Civil rádió stúdiójába mentem volna, volt néhány órám, hogy átmenjek - szerencsére sem a mérettel, sem a fazonnal nem volt gond, így nem kell visszacserélni, sőt, este már az új téli cipőben mentem a stúdióba.  Szükséges is volt, mert e hét közepén megérkezett a kegyetlen tél, havazás éppen még nincs, de már napközben is alig van melegebb 4-5 foknál.  Még a délután folyamán Péter nagybátyám is jött, így vele együtt indultam el a Rádióhoz, vagyis Péter felajánlotta, szívesen elvisz kocsival,  amúgy sem lakik messze onnan. Este fél hatkor indultunk el, s bár hatalmas dugó volt a városban, Édesanyámtól, aki Újpalotán lakik, a Füredi út - Kerepesi út - Könyves Kálmán körút - Lágymányosi híd útvonalon mentünk, a hídon csak lépésben lehetett haladni, azért negyed hétre így is bent voltam a Fonóban.

 

Este 20:00 órakor kezdődő "Fillagória" adásunkban Fehér Ildikóval, a "Fehér Bot" Alapítvány Támogató Szolgálat-vezetőjével beszélgettem telefonon annak apropóján, hogy az Alapítvány "Trambulin" Komplex Képzést indít Hajdú-Bihar megyében élő, halmozottan hátrányos helyzetű, látássérült fiatalok részére. A jelentkezők számítógépkezelői- és   masszőr-tanfolyamon vehetnek részt, mely képzés időtartama 4 hónap, majd ezután lehetőséget kapnak munkakipróbálásra, az Alapítvány keretei között, majd féléves nyomkövetés következik. A képzés a "Társadalmi Megújulás Operatív Program", TÁMOP 6.3.1/C/09/2 projekt keretében valósul meg az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap finanszírozásával. Műsorunk második részében folytattuk 15. Jubileumi Születésnapi sorozatunk, ma este a Civil rádió zenés nagykövetével, Abelovszky Györggyel beszélgettem, aki néhány hete ismét külföldön, ezúttal Lisszabonban dolgozik.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr632473436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása