HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

Még egy pár percig ma van.... Vagyis  október 20-a, kedd. Úgyhogy nem is szaporítom tovább a szót, gyorsan befejezem, hogy elmondhassam, mindaz, amiről írok, MA történt!


Ma 20 éves az a hely, amely Budapesten, ha nem egész Magyarországon, de Budapesten mindenképp egyedülálló a folk, a nép- és világzene területén. Az a hely, ahol immár 10 éve mi is helyet foglalunk, ahol mi is dolgozunk, ahonnan műsorunk sugározzuk. A hely, a FONÓ! A hely, amely 1995. október 20-án nyitotta meg kapuit. Ez alkalomból december végéig tartó ünnepségsorozat várja az érdeklődőket.

 

Délután egy kiállítás megnyitóján voltam. Idén 150 éves a Magyar Tudományos Akadémia palotája. Ez alkalomból egy december 14-ig tartó időszakos kiállítás nyilt az Akadémia Széchenyi tér 9. szám alatti palotájának III. emeleti Művészeti Gyűjteményében. E kiállításon főképp korabeli festmények, kéziratok láthatók, köztük Arany János népdalgyűjtéseivel. De látható még egy - XX. századi Filmhíradókból készített - összeállítás is, melynek jóvoltából a látogató bepillantást nyerhet a XX. század eleji - akkor már - Budapest életébe.  A sajtótájékoztatóval egybekötött  megnyitón - többek között - Lovász László matematikus, az Akadémia elnöke mellett beszédet mondott még Bicskei Éva művészettörténész, az "Akadémia 150 Program" koordinátora, vezetője. Ezt követően egy szenzációs tárlatvezetésre került sor. Az eseményből készített riportom jövő héten szerdán, október 28-án hallhatják Hallgatóink.



S mialatt  én részese lehettem eme remek eseménynek, jelentem, szép lassan nagybácsivá váltam. Alig hittem, mikor megtudtam, mikor értesültem erről, nem sokkal este nyolc után, ahogy hazaértem. Kata hugom ma délután 15:07-kor életet adott kislányának, Karácsony Klarissza Viviennek (édesapja: Karácsony Károly), aki 348 grammal és 52 cm-rel foglalta el helyét ezen a Földön.

karacsony_klarissza_vivien.jpg

Ez a kép alig egy órával ezután készült... Valószínűleg soha többé nem készül róla ennyire természetes fotó...

vivien_alszik.jpg

Ez pedig már este, amikor már fel volt öltöztetve.



Szívből gratulálok, és jó egészséget Babának, Mamának és Papának!




Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr728008179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása