HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

Sohasem gondoltam, hogy a csúcson hagyom abba! De hogy hol van a csúcs? - ezt a kérdést sokszor felteszem magamnak. Sokszor hittem azt, hogy meghódítottam a csúcsot. Hat éve, 2008. novemberében Incze Zsuzsával készítettem interjút a Civil Rádióban, a Csellengők és akkor frissen átvett Pannon Példakép Díja kapcsán. Akkor - emlékszem - milyen lámpalázas voltam. Én a kis kezdő önkéntes műsorkészítő a Civil Rádióban, a nagy TV-riporter előtt, aki akkor már évtizedes szakmai tapasztalatával, na majd most biztos jól megnéz magának, meg biztos olyan benyomást keltek benne, hogy "Mit akar itt, meg miket kérdez". Aztán az élő stúdióbeszélgetés végén egy nagyon pozitív, kellemes csalódás, összetegeződés, Kollégák, stb-stb. Sokáig azt hittem, meghódítottam a csúcsot. 2009. januárjában jött Berkes Béla, a Kékfény riportere, Hégető Honorka Díjas újságíró, a Független Média Központ  egykori növendéke, aki mai napig mindíg a legbrutálisabb gyilkosságokról szóló riportokat kapja a műsorban. Évekig azt hittem, meghódítottam egy újabb magasabb csúcsot. Egészen máig! De említhatném még Pesty Lászlót, aki ma a Hír TV munkatársa, egykor a Magyar Televízió "Fekete doboz" című tényfeltáró riportműsorának szerkesztő-műsorvezetője volt, akit 2006. márciusában az akkor frissen megjelent "Budapest, végállomás" című, drogosokról szóló dokumentumfilmje kapcsán hívtam meg "Handycap" című műsorunkba. Vagy Szirmay Norbertet, a Független Média Központ roma újságíróját, akivel valamikor 2009-ben beszélgettünk, Szörényi Tibi Kollégámmal, szintén előbbi műsorunkban.

Ugyanis ma érkezett hozzám, hozzánk - az én meghívásomra - az MTVA legsokoldalúbb, legnépszerűbb riportere, Gundel-Takács Gábor, aki a közelmúltban ünnepelte 50. születésnapját. Hova tovább 1983-ban, épp szeptemberben lépett be először a Televízió akkori székházába.  Igaz, színész szeretett volna lenni, de végül tévériporter, később rádiós műsorvezető lett. Ugyan Gundel Károly vendéglátó szakács dédunokája, de  - mint fogalmazott - be kellett látnia, hogy a gasztronómia nem az ő útja. Az ő útja a televíziózás, a TV-rádióműsorok készítése. Ő ebben érzi igazán jól magát. S hogy mennyire igaz, hogy népszerű: NEm sokkal négy óra után, talán egy-két perccel, ahogy megérkezett a Civil Rádió stúdiójának is otthont adó Fonó Budai Zeneházba, mivel akkor még nem tudta, hogy hozzánk egy  hátsó bejáraton is be lehet jutni, a Fonó főbejáratán érkezett, melytől (és a Fonó előterétől) egy rövidke folyosó vezet át a stúdiónkhoz, szóval ez alatt a röpke 1-2 perc alatt hárman is megszólították. Egy tini lány ilyet kérdez tőle: "... És mi van odalent?" - nyílván a népszerű "Maradj talpon!" című játékra gondolt, amelyben a kieső játékosok leesnek egy lyukba. Én is megkérdeztem tőle egyébként, hogy tényleg leesnek a játékosok, vagy ez csupán egy színházi trükk? A kérdésre ez volt a válasz: "Nyílvánvaló azért biztonságos helyre esnek..." - ez persze még csak a stúdióba érkezés pillanataiban történt beszélgetés volt. Ami pedig ezután következett, azt jövő héten, szeptember 30-án délután 16 órakor kezdődő "117 perc" című műsorunkban hallhatjátok, bő 20 percben.

Szóval: MA MEGHÓDÍTOTTAM A MOUNT EVERST-ET! Úgy érzem! Hogy mennyire sikerült? Szeptember 30-án délután meghalljátok.

Kedves Gábor! Szívből köszönöm a ma délutáni beszélgetést! Egy élmény volt! És mindketten talpon, vagyis ülve maradtunk a végén! :) :)

Civil Rádió - Budapest FM 98 MHz http://www.civilradio.hu:9000/stream.mp3





Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr826725391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása