HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

KARÁCSONYI TAVASZ

2013.12.26. 23:38

szerző: RUZSA_VIKTOR

Meglehetősen, szokatlanul enyhe  volt az idei Karácsony.

A hírek szerint ma, azaz december 26-án hajnalban megdőlt az elmúlt 30 éves hajnali melegrekord. Pápán valamivel több, mint 10 fokot mértek. Szerencsére így nem kellett téli kabátot és vastag csizmát viselni az elmúlt napokban.

Nekem most egészen január 6-ig szabadság van, talán 3-án pénteken  bemegyek a Rádióba, mert lesz néhány  felvételem, de ezt leszámítva nem dolgozom, telefonos munkahelyemen december 19-én csütörtökön dolgoztam utoljára. Amúgy sem szeretek ott dolgozni, itt most egyelőre nem szeretném részletezni, miért. Természetesen a rádiós munka az valami egészen más. Azt mindíg is szívesen csináltam, csinálom, immár majd tíz éve. Ezzel együtt most jól esik a kikapcsolódás, a hosszabb szabadság. Jó érzés végre újra együtt lenni családommal, a Barátokkal, szeretteimmel.   Még két hete Édesanyám meglepett, vagyis annyira talán mégsem lepett meg, mert elárulta, hogy mivel szeretne nekem kedveskedni Karácsony alkalmából. Kaptam tőle egy vadonatúj ágyat és egy elegáns íróasztali széket, amelyeket kéthete szombaton  kaptam meg, akkorra volt ugyanis megrendelve a szállítókkal. S ha már  így esett, akkor egyúttal egy alapos nagytakarítást is elvégeztünk közösen, hogy lakásom megszépüljön az ünnepre. Aznap estére végeztünk is vele.

E hét hétfőn, december 23-án szinte egész délutánt a stúdióban töltöttük néhány Kollégával, Jóbaráttal. Elkészítettem "Filagória - A védett közösségi tér" című  műsorom soron következő, 2014. január 1-i adását, melyben ismét a Csillagszálló Kulturális Utcalapról szólunk, vagyis egy újabb lapszám-bemutatót hallhatnak Hallgatóink, mely lapbemutatóra december 19-én csütörtök este 18 órakor került sor a Független Színház Váci utcai próbatermében. A lapszám a "Szárnyak" címet viseli. Ismét remek estén vagyunk túl,  két interjút is sikerült  készítenem egy-egy, a lapszámban publikáló íróval. De hogy pontosan miről is van szó? Bízzuk egyelőre Hallgatóink fantáziájára! Legyen újévi meglepetés!


És akkor lássuk, mi is történt nálunk, hogyan is zajlott az idei ünnep első része!

Hétfőn  nem ébredtem túl korán, már majd fél tizenegy volt, mikor felébredtem. Nem állítottam be a telefonom ébresztésre. Örültem, hogy végre nem kell óracsörgésre kelnem, időre rohannom sehová sem. Kata hugom is eljött Édesanyámhoz, már harmadik alkalommal együtt töltjük ott a Szent estét, én amióta külön költöztem, 17 éve így teszem. Most sem történt ez másképp. Nem beszéltük meg, mikor találkozunk, pontosabban - mivel neki volt még más programja is aznap délelőtt - végül úgy beszéltük meg, hogy majd Édesanyámnál találkozunk. Így is történt, nem sokkal délután egy óra után értem oda, ő már ott volt.  


Kata - Viktor_közel.JPG

Ebédre finom pulykát ettünk sült krumplival, estére finom francia- és burgonyasaláta volt. Nem sokkal este hat óra előtt következett az ajándékozás. Én Édesanyámnak és Hugomnak egy-egy szintelen körömlakkal és illatos tusfürdővel  kívántam kellemes ünnepet, Hugomtól egy doboz finom tejcsokoládét, míg Édesanyámtól egy öltönyt kaptam, két nadrággal, zakóval és mellénnyel. Szerdán délelőtt anyai Nagymamámék, Nagybátyámék és Unokahugom látogatott meg minket.  Úgy volt, hogy ma pedig apai Nagymamámhoz megyek, de végül reggel telefonált, hogy belázasodott, ezért a találkozást jövő hét csütörtökre  halasztottuk el. Így a mai napot idehaza töltöttem.   Délután hozzáláttam "Filagória" című műsorom honlapjának karbantartásához, frissítéséhez.




Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr625710132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása