HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

A PILLANAT EREJE

2013.06.27. 00:06

szerző: RUZSA_VIKTOR

Komolyan mondom, kedves Olvasó, ha nem lenne a Civil Rádió, és nem  önkénteskedhetnék benne...

Hát nem is tudom, mit kezdenék magammal...

Harakirit talán nem követnék el, de hogy komolyan elgondolkodnék azon, hogy  elhúzzak külföldre a francba - az biztos.

Szerda délben  a telefonos munkahelyemen ebédszünetben - mivel mosogatónk nincs, jobb híján az illemhely mosdójában - elmosogattam az evőeszközeim. Feltünt, hogy a csap széle piszkos volt, azonban úgy voltam vele, mivel nem én piszkoltam össze, és ha mégis én tettem volna, akkor összetakarítottam volna magam után, szóval mivel nem én tettem, nem is tulajdonítottam ennek jelentőséget. Amit én elvégeztem munkát,  annak nem maradt nyoma. Ezt követően elegánsan visszatértem a munkaállomásomhoz.  Ezt követően alig öt perccel később egyik kollégám alig hogy belépett az ajtón, letámadott, hogy legközelebb ha el akarom mosni az evőeszközeim, szóljak, inkább segítenek, de a csapot nem lehet így hagyni. Persze én teljesen higgadtan  ügyet sem vetettem rá, majd néhány másodperc csend után visszakérdeztem, hogy "Ja, a csap bal szélére gondolsz? Igen, az  már akkor koszos volt, amikor odamentem, amit én csinálok, azt összetakarítom magam után." - mondtam, mire a Kolléga, hogy "...jó..." -  flegmán, mint akiről egyébként szinte ordít, hogy nem hiszi el, amit mondok.  Komolyan, még jó, hogy  a WC-deszka nem volt leszarva, mert akkor azt kenné rám. Na mi ebből a tanulság? Ha  a munkahelyeden kimész a WC-re, és a WC-deszka le van szarva, akkor is pucold  le, ha nem Te szartad össze, különben az utánad  bemenő ember nem azt fogja  gondolni/mondani, hogy "Tök jó fej vagy, nem árulkodsz másokra", hanem azt fogja gondolni/mondani, hogy "Nyilván Te  szartad össze, azért nem szóltál."

Na ennyit erről...

Viszont az este egy újabb felejthetetlen irodalmi esten voltam. A "Mozdulj!" Közhasznú Egyesület még a tavasszal  "A pillanat varázsa" címmel meghirdetett képzőművészeti pályázatának díjnyertes verseiből  rendezett felolvasó estet az Alexandra Könyváruházban. Az estén több neves színész - mint pl. Karácsonyi Zoltán, Baka András - olvasott fel, közreműködött Krizbai Teca énekes, Napsugár Anna jeltáncművész.   Az eseményről felvételt készítettem, és készült néhány villáminterjú, melyet  egy hónappal ezelőtt indult "117 perc" című magazinunk e hét pénteki, június 28-i adásában hallhatnak Hallgatóink.

Sőt... Nagy megtiszteltetés ért engem - amíg  főállású munkahelyemen kompletten hülyének néznek, és fogyatékosként is kezelnek, addig a "Mozdulj!" Egyesület elnöke, Dr. Tálos Marianna megbízásából hamarosan CD-anyagot készítek a 17 díjnyertes pályaműből. A helyszíni felvétel nem lett annyira kiváló minőségű, azonban hamarosan időpont-egyeztetések kezdődnek azzal kapcsolatban, hogy ki mikor tud bejönni stúdiónkba, hogy rögzíthessük az általa előadott verseket.

Szóval ezért mondom, kedves Olvasó, hogy a Civil Rádió mindenen átsegít.  Civil Rádiós sikereimnek köszönhetem, hogy még azt is elviselem, hogy van, ahol hülyének tartanak, és úgy is kezelnek. De amíg rádiósként sikereim vannak, addig - hát nem azt mondom, hogy kit érdekel, de - könnyebben elviselem az élet negatív megpróbáltatásait.

Köszönöm ezt azoknak, akiknek részük volt, van és lesz ebben a sikersorozatban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr905379886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása