HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

Tolcsvay László zeneszerző, előadóművész idén tavasszal új rockoperettel jelentkezett, "Ördögölő Józsiás" címmel, mely Tamási Áron 1952-es tündérmeséjére írott színpadi mű. E művet az Operett Színház ebben az évadban több alkalommal is műsorára tűzi, délutáni előadások alkalmával is.   Erről az Origo Hírportálon olvastam egy cikket.

Nem haboztam sokat, meghívtam hát őt a Civil Rádió stúdiójába, mert kíváncsi voltam rá, és a darabra. Kíváncsi voltam, ki is a szerző. Kicsoda Tolcsvay László? A  Művész... Az Énekes... Nagy megtiszteltetés volt számomra, hogy elfogadta meghívásom, és e hét csütörtökön el is jött hozzánk a stúdióba, hogy egy jót beszélgessünk. E kellemes beszélgetést pedig április 19-én péntek délután 15 órai kezdettel jelentkező "Made in Hungary" című műsorunkban mutattuk be Hallgatóinknak. E műsort Vértes György készíti, aki betegség miatt  ebben a hónapban nem tudja vállalni a műsor készítését, így egy szerencsés véletlen folytán engem bízott meg e hálás feladattal,  egész pontosan megkérdezte, hogy lenne-e kedvem csinálni a műsort. Én pedig örömmel vállaltam. Múlt hét pénteki adásunkban Weszely Ernővel készült interjúm adtuk le, melyet február 23-i "Fillagória" című műsorunkban ugyan már bemutattunk, de egyrészt a múlt héten még elég gyorsan kellett cselekedni, és kevés időm lett volna már új műsor elkészítésére, másrészt pedig Weszely Ernő múlt szombati, Lipták Villa-beli koncerte apropóján jó ajánló volt Ernőnek is, és a  közönségnek is.

Kedves Gyuri! Mielőbbi gyógyulást kívánok Neked!




Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr865236918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása