HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!

2013.01.20. 11:54

szerző: RUZSA_VIKTOR

Ismét mozgalmas heten vagyok túl.

 

 

Nagyjából három hétre előre dolgoztam a Rádióban, pénteken pedig szinte egész délelőtt hivatali ügyeket intéztem.  E hét szombatra pedig meghívást kaptam egy születésnapi party-ra. Egy régi kedves barátom, Király Kriszti ünnepelte születésnapját a napokban. Még 2005. augusztusában ismertem meg őt személyesen Bertán keresztül, akivel már vagy tíz éve ismerjük egymást, és régebben gyakran  jártunk  együtt koncertekre, vagy  esetleg az adott  koncerten találkoztunk. Kriszti is gyakran  csatlakozott baráti társaságunkhoz. E hét szombat délután pedig a Farkas Teaházban ünnepeltük meg születésnapját. Péterrel és feleségével együtt összesen tizen voltunk a társaságban, a már említett Berta is csatlakozott hozzánk, igaz, ő korábban elindult haza, nagyjából este fél nyolc felé. A party egyébként délután öttől este negyed tizenegyig tartott. Kriszta  rengeteg ajándékot – tőlem egy szál rózsaszín rózsát – kapott, és egy másik közös barátunktól, Barbitól egy hatalmas csokoládétortát, amelyből bőven jutott a társaságnak. A torta átadásakor persze nem maradhatott el a szokásos születésnapi jókívánság sem az ismert „Happy Birthday to You” kezdetű dallal. Sőt, a torta átadását követően még Bródy János „Boldog születésnapot” című, jó három évtizede Halász Judit által sikerre vitt dala is felcsendült,   e két dalt jómagam  kísértem hzogorán.

 

Este negyed tizenegy körül együtt indultunk el Péteréktől, a társaság egy része busszal ment, néhányan a 3-as metróval  mentünk, de az Árpád hídtól kezdve egyedül folytattam utam a Deák Ferec tér irányánba.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr55028529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása