HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

KÜLÖNLEGES TEADÉLUTÁN

2012.11.11. 03:01

szerző: RUZSA_VIKTOR
E hét szombaton különleges karaoke délután volt a Farkas teaházban. A karaoke egy klubban nem különleges, sőt, manapság nagyon is jó szokás. Attól volt mégis különleges, hogy magyar nótákat és mulatós dalokat lehetett énekelni, ráadásul a végén már Farkas Péter, a hely vezetőjének zongorakíséretével valóságos népdalkörré avanzsált a Vakbarát Klub. Köszönet azoknak, akik ott voltak, én remekül éreztem magam. November 24-én Katalin-bál, a többit a Vakbarát Alapítvány majd magánban, ill. Hírlevélben küldi azoknak, akiket érint a dolog. Köszönet Péter barátoméknak a remek hangulatért, a finomságokért, és Mindnyájatoknak a remek társaságért!  Jómagam a Civil Rádió stúdiójából kb. délután fél négyre értem át, akkor még csak egy kedves Hölgy barátom, Szalay Réka volt ott, így én másodikként értem oda - mármint Péteréket, a Házigazdákat  leszámítva - aztán a társaság java nagyjából este hat után érkezett. Nem sokkal tíz óra után indultunk hazafelé, a belvárosi többen együtt utaztunk a 3-as metróval, de nem sokkal éjjel fél tizenkettő után mindnyájan hazaértünk.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr194901343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása