HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

Nagy dilemmában voltam ezen a héten. Még hétfőn délelőtt elmentem a felvevőm márkaszervízébe, ahol - mint arról tájékoztattak - csaknem húszezres nagyságrendű árért lehetne megjavíttatni  az eszközt. Az eladó ugyanis azt mondta, hogy mivel abban egy panel van, és elég sok apró csavar tartja össze a készüléket, ezért az egészet ki kellene venni belőle a javításhoz , így  a gombot külön nem lehet megjavíttatni. Ráadásul a márkaszervízben csak általános szervízelés vállalnak, teljeskörű szoftvereléssel-, szükség esetén hardverjavítással, amely majdnem 20 ezer Forintba kerül (a reklámmentesség miatt pontos termékmegnevezést és árat nem közlök), vagy nem sokkal többért lehet kapni új készüléket. Így hát elhoztam a felvevőt, és  úgy döntöttem - miután alaposan átgondoltam az egészet, hogy ezért kis apró hibáért érdemes-e ebbe befektetni, és úgy döntöttem, hogy nem -, megpróbálok a Rádiós Kollégáktól  segítséget kérni. Így is történt. Még hétfőn este írtam a Rádiónk belső levelezőlistájára - segítségkérő  levelemre többen is reagáltak,  köztük egyik - mint utóbb kiderült, elektroműszerész végzettséggel rendelkező - technikusunk, Nartmann Richárd. Ricsi e hét pénteken és szombaton volt bent a stúdióban, így ő vállalta, hogy megnézi a készüléket, sőt, meg is javította a gombját egy másik, alatta lévő, általam nem  használt funkciógombbal helyettesítve azt, amely nem használt gombot egyszerűen átszerelte a meghibásodott gomb helyére. Szombat délután, nem sokkal kettő óra előtt telefonált, hogy meg tudja javítani, kb. két perc az egész, és akár mehetek is érte. Így is tettem, mentem is érte, majd utána a stúdióból Újpestre, a Farkas Teaházba mentem, ahol is egy születésnapi party-ra került sor.   Ezúton is szeretném megköszönni a gyors segítséget. Jó érzés ilyen csapatban dolgozni!

 

 

 

 

 

E hét szombaton, július 28-án este pedig egy baráti összejövetelre került sor a Farkas Teaházban. Egy régi barátunk, Cserna Barbi születésnapját ünnepeltük meg, az egyik szervező egy szintén Bertával közös ismerősünk, Király Kriszti volt, ő hívott meg  engem, amikor péntek délelőtt a stúdióban épp a már elkészült "Handycap" ajánlóját írtam ki a Facebook-ra, ott szólított meg. Remek hangulat volt, élőzenés köszöntéssel, számtalan finom meglepetéssel, ajándékkal, köztük marcipánrózsával, csokoládés tortával (Feketeerdővel és Dobos tortával). Végül nem maradhatott el a szokásos, szinte már nélkülözhetetlen karaoke sem, Péterék jóvoltából.

Az idő nagyon kellemes volt, még éjszaka sem fáztunk, bár hajnal felé eleredt az eső, amely kissé felfrissítette a forró nyári levegőt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr974685104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása