HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

ÁTUTAZÓBAN 2011-BE...

2011.01.01. 04:17

szerző: RUZSA_VIKTOR

Hű, emberek!

 

Remek hangulatú szilveszteri műsort rendeztünk a Civil Rádió Hallgatói számára, amelyet, ahogy ezt már évek óta, Rádiónk Lázár Ervin Baráti Körének egy része szervezte, Magyar Ádám Műszaki igazgatónk vezetésével. A múlt évben kezdődött, december 31-én este 22:00 órakor, és már az idén ért véget, január 1-én, ma hajnali 2:00 órakor. Legalábbis az élő műsor, utána pedig két kiváló zenei szerkesztő-kollégánk: Géczi Gábor és Radó László által szerkesztett retro-válogatást hallhattak Hallgatóink, egészen hajnal négyig, azóta pedig néhány régi- és új felejthetetlen hangjáték a már említett Baráti Kör tagjaival, majd reggel 8:00 órától a Civil Rádió megszokott műsorrendjét hallhatják.

Ahogy előző, ünnepi beszámolóm befejeztem itt, azonnal készülődtem is, és egy jókora adag zöldséges rizs-vacsora elfogyasztását követően, nem sokkal este fél nyolc után el is indultam itthonról, be a stúdióba, közben útbaejtve az egyik sarki közértet, ahol egy üveg pezsgőt vettem - ezzel kedveskedtem Kollégáimnak, Barátaimnak, akikkel együtt tölthettem ezt a néhány felejthetetlen órát. Nem sokkal este fél kilenc után értema stúdióba, ahol már javában zajlottak az előkészületek: Geszti Zsófia, Csúrcs Mónika és Dr. Sulyok Anna Kolléganőm már három rövidke hangjátékkal készültek, az egyikben végül nekem is jutott egy mondatnyi szerep, mivel egy negyedik Kolléganőnk beteget jelentett, így ő nem tudott eljönni az esti műsorba. Ádám pedig lelkesen írta az adásmenetet, a forgatóknyvet, és készítette elő a technikát az éjszakai, rendkívüli élő adásra, hiszen most hatan ültünk az egyébként négy mikrofonnal ellátott stúdióban, igaz, Ádám és mellette időnként más-más Kolléga az vezérlőt a süketszobától elválasztó üvegfal túl oldalán, vagyis odakint a vezérlőben foglalt helyet, a műsorvezető Ádám volt, aki egyúttal az adást  is keverte. Pontban este 22:00 órakor, a főszignál elhangzása után rövid beköszönés, majd néhány régi sláger különleges új, népies hangzásban, különböző népek zenekarainak tolmácsolásában, majd Dr. Kolezsár, a híres Jós - magyar hangja: Magyar Ádám - jósolt, ezúttal lábméretből, kinek-kinek az elkövetkezendő évre.

Éjfél előtt visszaszámlálás, majd éjfélkor felhangzott a Himnusz, utána pedig az adásban csaknem negyven percnyi folyamatos zene, megszakítás nélkül, mialatt mi pezsgővel (Ádám baracklével, lévén autóval érkezett) koccintottunk, majd finom virslit ettünk, ki-ki kenyérrel, tormával, mustárral, vagy esetleg netán mindkettővel. Utána pedig "slágermagyarázat" című rovatunk következett, melyben két hazai sláger szövegét elemeztük - kicsit másképp.

Az élő műsor éjjel 2:00 órakor ugyan véget ért, ám utána - mint már említettem - Radó László és Géczi Gábor Kollégám urallta az étert egy előre elkészített remek házibuli-válogatással, mialatt mi lassan hazaindultunk. A másor második, éjfél utáni  részében  már szinte el-elbóbiskoló Hölgyeket Ádám hazavitte, én pedig végigsétálva a kelenföldi lakótelep "fő útján", az Etele úton, nem sokkal fél három után elértem az éjszakai 907-es autóbuszt, amellyel viszonylag gyorsan hazaértem, így már negyed négy után itthon voltam.

 

Köszönet a remek hangulatért Barátaimnak, Kollégáimnak, köszönet a fínom ételekért, italokért, azért, hogy Magyarország leghallgatottabb közösségi rádiójában, a Civil Rádióban dolgozhatom, Hallgatóinknak pedig a kitartásért, hogy eddig is kibírtak minket - hallgassanak minket idén, 2011-ben is!

 

 

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása