HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

Ez a hét már teljes egészében az év végéről, ezen belül is főképp Karácsonyról shzólt. Telefonos munkahelyemen most két teljes hétig szabadságon vagyok - így jöhetett a nagy Szerelem, a rádiózás. Hétfőn helyszíni riport egy remek hangulatú showműsorral egybekötve, szerdán este adás, és péntek délután is egy már előre elkészített műsor, ezúttal "Handycap" című adásunkban is egy helyszíni riportot hallhattak Hallgatóink, mégpedig a december 11-i "Más Szempont" Filmszemléről készült riportom hallhatták.

Ráadásul a csütörtök esti Kormorán Memory Band Klubkoncert utáni éjszakán, mivel viszonylag későn tértem aludni, pénteken délelőtt fél tizenegy kor ébredtem fel, majd délután Édesanyámhoz mentem, mivel nálunk hagyomány szerint minden Karácsony így zajlok: december 24-én a Szentestét Édesanyámmal töltjük, majd másnap, 25-én anyai Nagyszüleimhez látogatunk - ma sem volt ez másképp. Anyai Nagymamámék 2003. április vége óta a gyömrői Harmónia Idősek Házában élnek, s amikor csak tehetjük, meglátogatjuk őket. Ma csak egyedül mentem, mert Édesanyám - valószínű a hírtelen jött melegfront hatásának köszönhetően - nem érezte túl jól magát, viszont Nagymamámék viszonozzák majd a látogatást, jövő héten kedden, amikoris Péter nagybátyámék elmennek értük kocsival, és elhozzák őket Édesanyámhoz. Így ma én egyedül mentem hozzájuk. Édesanyámtól tegnap egy kellemes illatú férfiparfűmöt, sampont kaptam, Nagymamáméktól pedig egy pár papucsot, finom meglepetéssel fűszerezve: a pár papucsban egy-egy doboz sör lapult a csomag mélyén.

 

S van valaki, egy kedves Barátom, aki ráadásul épp ezen a napon lépett krisztusi korba, ahogy mondani szoktam: 2-szer 3 éves lett. Igen, ő Berta, akivel még 2003. december 17-én ismerkedtünk meg személyesen, a Crystal egyik koncertjén  egy VII. kerületi szórakozóhelyen, az Old Man's Music Pubban. Drága Berta, ezúton sok boldogságot és jó egészséget kívánok Neked e jeles nap alkalmából sok szeretettel!

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr992539031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása