HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

HOSSZÚ HÉTVÉGE

2010.10.31. 23:26

szerző: RUZSA_VIKTOR

A keresztény egyház november 1-én ünnepli Mindenszentek napját, november 2-án pedig Hallottak napját. Mindenszentek napja, november 1-e 2001. óta munkaszüneti nap. Idén e nap hétfőre esik, így ez a hétvége hosszú hétvége. Az átlagoshoz képest meglehetősen meleg az idő, nap közben akár 15 fok is lehet, éjszaka pedig csak elvétve fagy - ki is használtuk e remek időt e hosszú hétvégén.

 

Még 2004. szeptember 12-én, a Crystal koncertje után találkoztam egy kedves lánnyal, Gabival, akivel aztán - nagyritkán ugyan - de többször találkoztunk, annak idején még a Crystal Zenekar hivatalos weboldalán működő Üzenőfalon kezdtünk el írni egymásnak. Sajnos csak ritkán van alkalmunk találkozni, mivel jászárokszállási, bár néhány hónapja már Budapesten lakik mivel ide jár iskolába. Emellett énekelni tanul, ezen a héten pedig őszi szünetük volt, így még múlt vasárnap este telefonon beszéltünk róla, jó lenne összefutni valahol. E hét péntek délután volt alkalmunk találkozni, mivel én délelőtt dolgoztam, délután 2-kor végeztem telefonos munkámmal. Háromkor találkoztunk a Hungária körút, Erzsébet királyné útja sarkán lévő trafik előtt, s mivel remek idő volt, ő viszont délután 5-re énekórára ment Békásmegyerre, a Városligetbe mentünk sétálni, és egy jót beszélgetni.  Verőfényes napsütés volt, jól esett egy kis séta a késő nyári időben - hamar eltellt az idő, és öt után, mikor már sötétedni kezdett, az idő is kezdett hűvösre fordulni.  Sétánk befejeztével Gabi visszakísért engem a belváros felé közlekedő 74-es trolibusz Erzsébet kirányé úti megállójába - majd este fél hat körül értem haza.

Szombaton Édesanyáméknál voltam, s mivel Édesanyám egy régi kedves Barátunk, Gábor segítségével épp fürdőszobafelújításba kezdett egy héttel ezelőtt, s e hét végén végeztek vele, egy, a régi fürdőszobájából megmaradt piros zuhanyfüggönyt adott nekem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma pedig apai Nagymamámnál voltam, aki még másfél hete hívott meg egy kellemes vasárnapi ebédre, meg már amúgy is régen találkoztunk, így jól esett egy jót beszélgetni, és együtt tülteni egy kellemes vasárnap délutánt.

 

Mivel ma kezdődik a téli időszámítás, ma hajnali 3-kor 2-re kellett állítani az órákat, így az elmúlt napokhoz képest "korábban" sötétedik, már négy után sötétedni kezdett, volt már fél hat is, mikor hazaindultam Nagymamámtól.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr982412696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása