HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

BOLDOG NÉVNAPOT!

2010.07.29. 22:54

szerző: RUZSA_VIKTOR

Túl egy újabb nehéz napon...

 

 

Délelőtt, nem sokkal tíz óra előtt - meglepetésre, de nagy örömömre - Édesanyám jött fel hozzám, kíváncsi volt, hogy vagyok, s ha már erre járt, hozott otthonról egy kis házi készítésű, pácolt húst  főtt krumplival, ebédre. Nem sokkal 11 után együtt elindultunk, én délre újabb kezelésre voltam berendelve.  Mondtam a Doktor Úrnak, hogy most úgy viszket jobb lábfejem, hogy szinte a falat tudnám vakarni. A Doktor úr délelőtt megvígasztalt, hogy ez már a gyógyulás jele, gyógyulófélben van, csak lassan. 

 

Este pedig Skype-on felhívtam apai Nagymamám, akivel  közel egy órát beszélgettünk. Mivel elfoglaltságaim miatt sajnos csak ritkán, havonta egy-két alkalommal találkozunk személyesen, ilyenkor jól esik néha kibeszélni magunkból az elmúlt hetek történéseit, problémáit. Most viszont meghívtam őt jövő vasárnapra, augusztus 8-ára, mert az utóbbi alkalmakkor mindíg én mentem hozzá, ő már régen volt nálam - viszont mostt itt a remek alkalom, például, hogy eldicsekedhessek szépen felújított, linóleumozott  lakásommal.

Beszélgetésünket követően pedig Édesanyám hívtam telefonon, aki - lévén Judit -  július 30-án ünnepli névnapját anyai Nagymamámmal együtt, akivel viszont most vasárnap találkozom. Ezúton is  sok boldog névnapot kívánok Nekik is, és minden kedves Judit nevű Ismerősömnek, Barátomnak, Kollégámnak sok-sok szeretettel!

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr232186069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása