HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

BUÉK 2013!

2013.01.01. 08:11

szerző: RUZSA_VIKTOR

Múlt hét szerdán tehát folytatódott a családi Karácsony, a rokonlátogatás. Szerdán, december 26-án apai Nagymamáamt látogattam meg, délután, nem sokkal négy óra után Édesapámék is megérkeztek, középső Öcsémmel, Lőrinccel. Nagymamám is készített finom töltött káposztát, jó magyaros kolbásszal, de nem hiányozhatott a finom zserbó sem az ünnepi asztalról.

 

Az év vége pedig a már-már hagyománnyá vált  teaházi szilveszteri buli volt Farkas Péter Barátoméknál. Ahogy tavaly is, idén is így kezdődött az  új év. Vagyis december 31-én este hattól ma reggel hatig tartott a buli. Este hatkor Welcome drink, tetszés szerint csokoládélikőr vagy vörösbor, esetleg pezsgő, kinek-kinek ízlése szerint félédes vagy száraz. Én a  csokoládélikőrt választottam. Majd ezt követően tormás sonkatekercs, nem sokkal ezután tejszínes csirkemell – tetszés szerint rizzsel vagy hasábburgonyával, én utóbbival kértem. Nem sokkal ezután olaszos penne tészta, majd este tíz óra tájban – tetszés szerint – somlói galuska vagy gesztenyepüré, én előbbit választottam. Ezután karaoke, tánc, és élőzene következett, mivel a Teaházban digitális zongora is van, így néhányan, akik valamilyen szinten játszunk zongorán, kísértünk  néhány önként vállalkozó Cimborát, akik ezúttal a hagyományos karaoke helyett élő zenei kísérettel  adták elő kedvenc dalaikat, főképp mai slágereket. Na persze azért a hagyományos karaoke-ra is volt igény bőven. Éjfélkor a Kossuth Rádión  szólalt meg a Himnusz, majd ki-ki ízlése szerint félédes vagy száraz pezsgővel  koccinvta köszöntötte 2013-at. Én maradtam a száraznál, mivel az előző alkalommal is szárazat ittam. Ezt követően virsli, kenyérrel, mustárral, majonézzel, kinek hogy tetszett. Ezután tombolahúzással és kötetlen beszélgetéssel, tánccal zárult a hosszú éjszaka.  Mi néhányan fél öt után indultunk el Péteréktől, így én nem sokkal fél hat után értem haza.  Péter barátomék most is kitettek magukért, és mindent megtettek annak érdekében, hogy mindnyájan maradéktalanul jól érezzük magunkat – köszönet érte, és mindenkinek, aki velünk együtt volt ezen a csodálatos éjszakán.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr414990053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása