HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

Az 1970-es években Koltay Gergely által alapított Kormorán együttesből 2005-ben kivált tagok által alapított Kormorán Memory Band évek óta rendszeresen fellép nálunk, a Civil Rádiónak is otthont adó Fonó Budai Zeneházban. Mivel én már jópár hónapja rendszeres látogatója vagyok a Zenekar koncertjeinek, jó barátságba kerültem az együttes tagjaival, közülük is Jenei Szilveszterrel, a Zenekar gitárosával, énekesével, egyik zeneszerzőjével. Szilvesztert a rajongók főképp az 1994-es Táncdalfesztiválon ismerhették meg igazából, mint a közönségsikert elért Bayer Friderika "Kinek mondjam el vétkeimet?" című dalának szerzőjeként, korábban epdig az Illés és a Kormorán oszlopos tagjaként hallhattuk. Mára már jelentős szólókarriert is sikerült befutnia, ezt bizonyította egy ma esti szólókoncertjén is, melyet az angyalföldi Limonádé Joe nevű kávézóban tartott.  A KMB koncerteken több jóbarát, ismerős is van, akik többször találkoznak egymással - így van ez velem és egy kedves lánnyal, Emesével is, ma is volt szerencsénk együtt tölteni egy felejthetetlen estét.

Először úgy egyeztettünk, hogy este 18 órakor találkozunk a Jászai Mari térnél, a Víg Színháznál, mivel onnan csak két utcányira van a kávézó utcája, a Pannónia utca, de aztán délután Emese SMS-t küldött, visszahívást kért, majd miután visszahívtam, jelezte, hogy dolga akadt a városban, így nem biztos, hogy odaér a korábban megbeszélt időpontban, így inkább találkozzunk a kávézóban. Így én végülis a Dózsa György úti metrómegállótól mentem még pár megállót a 75-ös trolibusszal, majd a Jászai Mari tértől pár perc alatt oda is értem, szerencére találkoztam pár  jóemberrel, akik útba igazítottak, így viszonylag hamar odaértem, már nem sokkal negyed hét előtt ott voltam.

A kávézóban néhány Jóbaráttal is találkoztunk, köztük a Kormorán Memory Band énekes-basszusgitárosával, Margit Józseffel is.

A koncert este 19 órakor kezdődött. Igazán szívhez szóló, remek lírai, lassú és gyorsabb dalokat is hallhattunk, mindemellett remek kiszolgálásban, hihetetlen vendégszeretetben volt részünk a kávézó tulajdonosának jóvoltából. A két részből álló koncert után pedig este 9 óra körül még egy pár perc kötetlen baráti beszélgetést követően együtt indultunk haza Emeséékkel. Szilveszternek hála - ezúton is nagyon nagy köszönet  ezért - hamar hazaértem, mert a belvárosban lakik, így nem okozott gondot neki, elhozott kocsival hazáig, majd Emesét is a metróig elvitte.

Remek hangulatú buli után jól esik most a pihenés, még kellemesebb lesz a jövő heti munkavégzés. :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr822906896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása