HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

"Fillagória - A védett közösségi tér" című műsorunk június 5-i adásában egy már 15 éve kitalált, és eddig hatékonynak bizonyuló módszerről beszélgettünk Kugyela Jánossal, a Hatékony és Eredményes Tanulásért Alapítvány elnökével.   E módszer az ugynevezett AVS (audiovizuális stimuláció) technika, mely nagy segítség a hatékony nyelvtanulásban, a diszlexia és diszkalkúlia tüneteinek kezelésében. A Hatékony és Eredményes Tanulásért Alapítvány 1998. óta foglalkozik e módszerrel - azonban - úgy tűnik - ez mostanra forrott ki igazán, illetve - úgy tűnik - mostanra jött össze annyi pénz, hogy e technikát elterjesszék. Mindemellett az Alapítvány 2012. novembere óta megváltozott munkaképességű  munkavállalók nyílt munkaerőpiaci elhelyezkedésében is próbál segíteni.

Hogy milyen eredménnyel?  Erről itt hallhatnak...

 

A beszélgetést egy múlt pénteki előadás ihlette, melyen Kugyel Úr mesélt Alapítványukról, annak tevékenységéről és az AVS technikáról, valamint a megváltozott munkaképességű emberek nyílt munkaerőpiaci elhyelezkedésében nyújtott segítésükről. Az előadás egy szakmai konferencia keretein belül zajlott, melynek a budapesti Euro Center adott otthont, és amely előadáson jómagam is felléptem, meséltem magamról, munkámról, a rádiózásról. Még azt megelőzően János sokat mesélt e technika lényegéről, én pedig - jó szokásomhoz híven - rengeteget kérdeztem tőle... Csak úgy... Mert kíváncsi lettem rá - mert érdekelt. Majd gondoltam - ha itt ilyen jól el tudunk beszélgetni erről, akkor miért ne tudnánk ugyanezt megtenni  a Civil  Rádió nyílvánossága előtt...? Elhatározásom pedig tett követte. Előadás után meghívtam Jánost a Civil Rádióba, aki e hét hétfő estig időt, majd visszahívást kért telefonon. Ugyanis akkor még nem tudta, hogy alakul a következő heti programja. Majd mikor hétfőn este felhívtam, örömmel elfogadta meghívásom.



A Civil Rádió műsorstruktúrájának átalakítása  mostanra a végére ért. Szerda esti "Fillagória" adásunk végén még azt mondtam Hallgatóinknak - mert előző este Főszerkesztőnk arról tájékoztatott -, hogy  páros hét szerdán délután 14 órakor nem lesz ismétlése a műsornak, más műsor lesz helyette, vagyis egy korábban  minden második hét péntek délelőttjén hallható műsor került a helyére. Majd adásunk után kaptam egy friss tecnikai információt az élő adást keverő Magyar Ádám kollégánktól, hogy lesz ismétlése a műsornak, méghozzá a rá következő (vagyis a tárgy hét) szombat reggel nyolc órától.

Bevallom, örülök is neki, mert szombat délelőtt talán  még többen hallgatnak rádiót, mint hétköznap este, nem túl korai időben.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr675349021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása