HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

Rohan az idő... Ki gondolta volna, hogy 35 évem így elszelelt...

Na de nem ez a lényeg, nem ezért mesélek most, hanem azért, mert tegnap este egy remek hangulatú klubkoncerten vehettem részt, a Kormorán Memory Band gitárosa, Jenei Szilveszter Barátom jóvoltából, aki Tolcsvay Béla Klubjában vendégszerepelt, az EMI (Egyesült Magyar Ifjúság) Klubban, a budapesti Bajcsi-Zsilinszky u. 59. szám alatt.

 

A buli este hatkor kezdődött, már hetekkel ezelőtt meghívást kaptam rá, természetes, hogy azonnal igent mondtam Szilveszternek, és már háromnegyed hat előtt odaérkeztem a helyszínre, igyekeztem, ahogy csak tudtam. Tegnap délután háromig erős fejfájással kűzködtem, három csésze feketét botrítva magamba, hátha csak annak hiánya okozza, na nem, mintha egyébként hiányától szenvednék, mert rendszeres kávézó vagyok, napi 2-3 mindíg le-legurul, noha kétségtelen, nem egyszerre. Most azonban egymás után megittam három normál méretű kávéscsészényit, mitől kicsit alábbhagyott, tehát valóban csak ilyen probléma lehetett. Majd egy kiadós ebéd, nagyjából délután három körül, zöldséges rizottó csirkemell-filével, aztán készülődés, és irány a Klub.

A Klubban találkoztam egy kedves lánnyal, Major Emesével, aki a Kormorán Memory Band Facebook közösségi portálon működő közösségi oldalát üzemelteti. Vele is találkoztam már a KMB koncertjein, de istenigazából most volt alkalmunk jobban elbeszélgetni, ismerkedni egymással. Egy-egy ilyen remek hangulatú klubkoncert jó alkalom újabb és újabb barátságok kialakítására. Most sem történt ez másképp. A buli este hatkor kezdődött, először a Klub házigazdája, a legendás Tolcsvay Béla zeneszerző, énekmondó adott egy rövid ízelítőt az est dalaiból, majd Szilveszter következett néhány szóló dalával, majd egy rövid szünet után a Tolcsvay Trió kápráztatta el valamennyiünket - közel négy óra élőzene, kb. este tízkor lett vége a bulinak. Mivel Emese Gyálon lakik, felajánlottam neki, hogy a metróig szívesen elkísérem, mivel a 3-as metróval kellett volna utaznia a Határ útig, onnan tovább busszal, de idő közben egy kedves jóbarátja is eljött a koncertre, aki autóval hazavitte. Szilvesztertől pedig egy kedves meglepetést, egy saját CD-t kaptam ajándékba.

Igazán remek hangulatú esténk volt, köszönet ezért a remek estéért minden kedves Zenész Barátnak, továbbá azon Barátoknak, akik megtisztelték jelenlétükkel az estet. Jó érzéssel tölt el, hogy újabb  kedves embereket ismerhettem meg személyesen. Szilveszternek pedig ezúton is sokszor köszönöm a meghívást és a születésnapi meglepetést és jókívánságot...

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr672624345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása