HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

MOZGALMAS HÉTVÉGE

2010.08.08. 20:42

szerző: RUZSA_VIKTOR

Mozgalmas hétvége volt a mostani.

 

 

Péntek délután munka után ismét kezelésen voltam, szerencsére nem voltak előttem, így hamar sorra kerültem. A Doktor Úr ezúttal épp osztályon  volt, így ezúttal orvos nem látott, de a Nővér bíztató hírekkel szolgált.  Már nem sokkal négy előtt hazaértem, és folytattam jubileumi születésnapi műsorunk szervezését, készítését, hiszen mostanra már 18 Kollégám adott egy-egy rövid interjút, és a további szervezés is jól alakul, eddig mindösszesen két Kolléga jelezte, hogy nem érzi magát alkalmasnak a magáról való mesélésre, interjúra, ezért ő inkább kimaradna ebből a műsorból. Fájdalommal, de természetesen tiszteletbe tartva döntésüket, tudomásul vettem azt.

Szombat délelőtt Édesanyámékhoz mentem. Hálám jeléül, noha tudom, nem azért segítettek a lakásfelújításban, de mégis úgy éreztem, illik megköszönni segítségüket, egy üveg félédes borral kedveskedtem nekik, Édesanyám pedig egy finom ebéddel, héjában sült krumplival és sült pulykával, na meg persze hozzá tejfölös uborkasalátával  várt engem.

Mára pedig - még múlt héten péntek este - apai Nagymamám hívtam meg, egyrészt azért,  mert már  vagy egy hónapja nem találkoztunk, másrészt pedig azért, hogy eldicsekedjem beju szépen felújított lakásommal. Igen, most jut eszembe, hogy utoljára július 11-én  vasárnap találkoztunk, akkor én voltam nála, ő készítette rólam rövid bemutatkozásomnál látható képet mobiltelefonommal. Nagymamám nem győzött betellni a szép lakásom látványával, na persze az is igaz, hogy már egyébként is régen volt nálam.  Látogatásának érdekessége pedig az volt, hogy ő kedveskedett nekem, s hozott  mindenféle finomságot, rántott csirkét, fasírozottat olajban pirított barna rizzsel, ami az ő egyik specialitása. 

 

Mostanában pedig három jeles nap is van családomban és baráti körömben. Elsőként egy kedves Barátom, Berta   - akivel 2003. december 17-én ismerkedtem meg személyesen egyik kedvenc zenekarunk, a Crystal  koncertjén budapesten, az Old Man's Pubban -  ünnepelte névnapját, augusztus 6-án pénteken, majd 10-én  egyik öcsém, Lőrinc ünnepli névnapját, 16-án pedig Kata hugomnak lesz születésnapja, ezúton is sok-sok boldogságot kívánok Nekik nagy szeretettel.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr192208082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása