HAJNALI FÉNY

Mottó: "Ha az élet már mindent megtagad Te légy csak mindíg önmagad. Mindegy, bárhova lépsz, soha vissza ne nézz Légy önmagad, mert csak így leszel szabad...!" (Kasza Tibor: "Menj tovább" - a Crystal dala)

Friss topikok

Linkblog

ZENÉBEN GAZDAG HÉT

2016.06.05. 22:43

szerző: RUZSA_VIKTOR

New Bacon, Nice Day Inc, Sudden Bunny, ReactionZ, Tűzlabda, OTI Blues Band, Szabó Krisztián, ZENEkar, Marik Laura, Tenkes Tamás, Tóth Márton, Bridge In The Soul River, Firefly, Veréb Krisztián "Sparrow" - mind nagyszerű, kiváló zenészek, akik valamennyien megmutatták tehetségüket a "We Will Rock You" Queen  rockzenei tehetségkutató versenyen május 28-án szombat este a Crazy Mama Pub-ban. Megtisztelő volt számomra, hogy meghívást kaptam a verseny szervezőjétől, Gyarmati Arnoldtól, aki előtte interjút adott Rádiónknak, miután a Facebook-on tette közzé felhívását, melyben médiatámogatót keresett. Én pedig örömmel adtam helyet a beszélgetésnek, és mentem el a versenyre, és készítettem róla felvételt. A szakmai zsűri értékelése alapján a fődíjat a  Bridge in The Soul River zenekar nyerte, míg a közönségszavazást - mert hogy ilyen is volt, és én is rájuk szavaztam - a ReactionZ nevű formáció,  akik a zenélésen kívül látványos show-t is csináltak a színpadon. Nem kis sikert aratott még a magyar blues- és rock-feldolgozásokat játszó esztergomi együttes, a   ZENEkar. A verseny maratoni hosszúságú, bő hat órán át tartott, este héttől egészen vasárnap hajnal 1 óráig - de megérte végighallgatni, valamennyi produkció színvonalas volt. 

 

29-én vasárnap este -  a legendás Queen, Rolling Stones, Metallica, Led Zeppelin, Deep Purple, Deák Bill Gyula, Hobo Blues Band dalai után átszellemülve - a Fonó Budai Zeneház tavaszi zongorabemutató sorozatának utolsó előadásának részese voltam. Amint arról már korábban írtam, a Fonó a 2015. decemberben elnyert Príma Primissima Díjból egy új zongorát vásárolt Balázs János zongoraművész segítségével. E hangszert az ő vezetésével neves művészek avatták fel egy sorozat keretében. A május 29-i koncert két fellépője: az MTVA "Virtuózok" című klasszikus zenei tehetségkutatója 2014-es évadának egyik felfedezettje, Gyöngyösi Ivett, valamint Berecz Mihály voltak, akik főképp Liszt Ferenc és Chopin műveivel örvendeztettek meg minket, majd a műsort követően interjút is adtak Rádiónknak. Az interjúkat június 8-án szerdán hallhatják majd az érdeklődők, "117 perc" című délutáni magazinunkban.

 

Június 1-én egy kiállítás megnyitójára voltam hivatalos a Magyar Újságírók Országos Szövetsége Székházába. Kónya Zsuzsanna mandaláiból  nyílt egy július 1-éig látható kiállítás, melynek ajánlóját szintén e műsorban hallhatjátok majd. A kiállítás megnyitója is bővelkedett színvonalas zenés programban.

 

Szombaton pedig Andi barátoméknál voltam. Mivel Andiék egy baráti társasághoz voltak hivatalosak, így ismét nekem jutott a hálás feladat vigyázni a két gyerkőcre, Timire és Árpira e szombat délutánon.



 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnali-feny.blog.hu/api/trackback/id/tr368782526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása